O modificare legislativă ce a trecut aproape neobservată ar putea condamna la dispariţie o bună parte din reclamele stradale. E afectată o piaţă evaluată la câteva zeci de milioane de euro, în care şi statul ar vrea să fie jucător. Zâmbete neîncrezătoare, ironii, ridicări din umeri, sprâncene curbate a mirare. Astfel au primit reprezentanţii industriei de reclamă outdoor vestea că o ordonanţă guvernamentală, ce ar urma să intre în vigoare pe 30 aprilie, schimbă radica
O modificare legislativă ce a trecut aproape neobservată ar putea condamna la dispariţie o bună parte din reclamele stradale. E afectată o piaţă evaluată la câteva zeci de milioane de euro, în care şi statul ar vrea să fie jucător.
Zâmbete neîncrezătoare, ironii, ridicări din umeri, sprâncene curbate a mirare. Astfel au primit reprezentanţii industriei de reclamă outdoor vestea că o ordonanţă guvernamentală, ce ar urma să intre în vigoare pe 30 aprilie, schimbă radical regulile jocului. Mai exact, se interzice amplasarea panourilor publicitare în curbe, în intersecţii şi cu 150 de metri înainte şi după intersecţii în localităţi, respectiv cu 250 de metri înainte şi după intersecţii în afara localităţilor.
„Modificările de care vorbiţi nu privesc decât drumurile naţionale“, crede că a rezolvat problema Lucian Palaz, Executive President al Affichage, numărul doi pe piaţa locală de advertising stradal. În realitate, însă, e vorba de toate căile rutiere.
„Având în vedere că legea nu distinge căror categorii de drumuri se adresează aceste interdicţii, considerăm că dispoziţiile se adresează tuturor categoriilor de drumuri publice - atât celor din interiorul localităţii, cât şi celor din afara localităţii“, arată Beatrice Onică Jarka, partener în cadrul societăţii de avocatură Cunescu, Balaciu şi Asociaţii. Directorul Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR),