Compania Honda Trading România, importatorul local al mărcii japoneze, a lansat vineri pe piaţa autohtonă a patra generaţie a modelului CR-V, din segmentul SUV-urilor (sport utility vehicle), pentru care estimează vânzări de 300 de unităţi în 2013.
'Considerăm piaţa românească sofisticată şi foarte importantă pentru noi. Segmentul SUV este în creştere şi suntem optimişti în privinţa noului CR-V, chiar dacă competiţia este acerbă în acest segment. CR-V este un model cheie în portofoliul global al Honda, fiind vândute 5 milioane de unităţi din generaţiile precedente', a declarat preşedintele Honda Trading România, Masahiro Matsushita.
Directorul de vânzări al companiei, Alexandru Guşetoaia, a precizat că modelul a primit îmbunătăţiri speciale pentru piaţa europeană, parbrizul repoziţionat mai în faţă cu 6 cm şi noul design al capotei permit o vizibilitate mai bună, zgomotul în habitaclu a fost redus cu trei decibeli, iar capacitatea portbagajului ajunge la 1.669 litri, putând găzdui două biciclete.
'CR-V este modelul pe care ne vom concentra activitatea în 2013. Piaţa SUV, deşi este foarte competitivă, este în continuă creştere', a spus Guşetoaia.
Potrivit lui Florin Niţă, coordonator PR şi vânzări la Honda Trading România, în raport cu concurenţa CR-V se remarcă prin confort, spaţiul interior şi echilibrul general, are cel mai mare portbagaj din segment şi este poziţionat mai aproape de segmentul premium faţă de modelele cu preţuri comparabile, iar în raport cu modelele premium are preţuri semnificativ mai mici.
Principalii competitori ai lui CR-V sunt VW Tiguan, Toyota RAV 4, Mitsubishi Outlander, Volvo XC60, Mercedes GLK, BMW X3 şi Audi Q5.
Faţă de VW Tiguan, Honda CR-V are un preţ cu 10-15% mai mic, la dotări similare, spaţiul interior este mai mare, iar valoarea de revânzare este ma