Publicaţia online Huffington Post, care tocmai a fost vândută pentru 315 milioane de dolari, e asociată în conştiinţa publică cu numele Ariannei Huffington. Însă mai este încă cineva, mai puţin cunoscut, care a făcut ca site-ul să valoreze o avere
Fără priceperea în materie de tehnologie şi fără managementul atent al discretului Kenneth Lerer, preşedinte şi cofondator al Huffington Post, site-ul nu ar fi ajuns niciodată unde este astăzi, apreciază New York Times. Fost vicepreşedinte executiv al AOL, acesta a întâlnit-o pe Arianna Huffington în 2003. Însă, iniţial, nu şi-a dorit deloc să o cunoască, fiindcă fosta soţie de congresman era exact opusul lui: o persoană publică extrem de populară. "Am crezut că nu o să o plac. Era o personalitate, nu o cunoşteam. Nu pot să spun că sunt un tip timid, dar sunt destul de retras", a declarat Lerer.
"Vechile media nu mai răspundeau nevoilor oamenilor"
Întâlnirea a avut totuşi loc, la un restaurant din Manhattan, iar percepţia lui faţă de Arianna Huffington s-a schimbat rapid. "Mi-am spus: «Este minunată»", îşi aminteşte el. Cei doi s-au împrietenit în următorul an şi au avut împreună o idee: să facă o versiune liberală a platformei Druge Report. Arianna Huffington spune că Lerer şi-a dat seama din start că tehnologia urma să aibă un rol extrem de important în acest proiect. "Ştia cât de importantă urma să fie tehnologia şi s-a asigurat întotdeauna că munca şi site-ul nostru ajung în faţa oamenilor", arată cofondatoarea publicaţiei online. La început, Kenneth Lerer nu a fost prea sigur de succesul proiectului. "În primii doi ani nu am primit prea multe telefoane în care să fim felicitaţi, am primit în schimb o mulţime de telefoane în care eram întrebaţi: «Ce naiba faceţi?». Nu credeam că o să fie un proiect profitabil", spune Lerer. Arianna Huffington nu a avut însă asemenea dubii. "Eram sigură că internetul