PROFIL DE TELESPECTATOR.Principalul program de știri al Antenei 1, „Observator” ora 19, a avut o audiență medie de 1.434.000 de telespectatori pe minut la nivel național, în perioada 1 ianuarie – 19 aprilie 2013, scrie Forbes România. Este a doua emisiune informativă cea mai urmărită de pe piața TV, după „Știrile Pro TV”. Față de concurentul de la Pro TV, „Observatorul” are un public mai în vârstă.
Aproape 41% dintre telespectatorii programului „Observator” (ora 19) au vârste de peste 55 de ani (la nivel național). Concurentul direct, „Știrile Pro TV”, are o cotă de 32,5%. Grupa de vârstă 35 – 44 de ani este prezentă în proporție de 17,8%, iar cea a telespectatorilor între 25 și 34 de ani are o pondere de 11,2%. (Ambele cifre sunt inferioare concurentului de la Pro TV: 19,9%, respectiv 14,7%.)
Românii mănâncă știrile pe pâine: „Observator” – Antena 1, ora 19
ADEPȚII LUI FREE GIGI.Una din paginile de Facebook pe care oamenii militează pentru eliberarea patronului Stelei, “Gigi Becali Liber”, are peste 67.000 de like-uri la circa o săptămână dupĂ ce a fost creată, scrie DailyBusiness.ro.
Și pagina “Free Gigi”, creată tot pe data de 20 mai, după ce Becali a fost condamnat, numără acum aproape 40.000 de susținători.
“Free Gigi”: Cati fani a adunat Becali in social media
UN PUBLICITAR DESPRE INOVAȚIE.Liviu David, directorul de creație al agenției NEXT Advertising, constată că piața noastră de publicitate este cuprinsă de „efervescența compromisului”. Sunt numeroase campanii cu aceleași idei folosite de mii de ori, fapt care conduce la o confuzie a brandurilor. Pentru David, inovația înseamnă ambiție, risc și efort. „Inovația în publicitate cred că este mai degrabă o metodă nouă de a livra mesajul publicitar. Bine, mulți dintre colegii de breaslă ar considera inovație felul în care schimbi ideea altuia în așa fel încât să pară cev