Datorită ritmului rapid de creştere, producătorii Audi şi Porsche vor să-şi extindă reţeaua de dealeri în statele emergente, pentru a profita de creşterile înregistrate de aceste pieţe şi pentru a-şi micşora distanţa faţă de competitori, transmite Reuters.
Numărul de showroom-uri, la nivel mondial, va creşte de la 2.700 unităţi în prezent, la 3.000 până în 2011, a declarat Ralph Weyler, directorul de vânzări Audi. „Avem nevoie de această densitate pentru a ne atinge obiectivul anual de vânzări de 1,5 milioane de vehicule“.
Astfel, Audi, divizia de lux a grupului Volkswagen, va avea acelaşi număr de showroom-uri ca şi concurentul BMW, care nu vizează dezvoltarea unei reţele de distribuţie peste nivelul de 3.000 de puncte de vânzare. (A.E.M.)
Datorită ritmului rapid de creştere, producătorii Audi şi Porsche vor să-şi extindă reţeaua de dealeri în statele emergente, pentru a profita de creşterile înregistrate de aceste pieţe şi pentru a-şi micşora distanţa faţă de competitori, transmite Reuters.
Numărul de showroom-uri, la nivel mondial, va creşte de la 2.700 unităţi în prezent, la 3.000 până în 2011, a declarat Ralph Weyler, directorul de vânzări Audi. „Avem nevoie de această densitate pentru a ne atinge obiectivul anual de vânzări de 1,5 milioane de vehicule“.
Astfel, Audi, divizia de lux a grupului Volkswagen, va avea acelaşi număr de showroom-uri ca şi concurentul BMW, care nu vizează dezvoltarea unei reţele de distribuţie peste nivelul de 3.000 de puncte de vânzare. (A.E.M.)