Reprezentantii companiei au precizat ca in prezent circa 30% din rulajul companiei este asigurat de contractul cu retailerii online.
“Piata de curierat a avut foarte mult de castigat ca urmare a dezvoltarii pietei online. Daca in 2012 ponderea vanzarilor online in business-ul FAN Courier era de aproximativ 20-25%, in prezent ea depaseste 30%, iar pentru anul urmator ne asteptam sa isi continue evolutia la peste 35%”, a declarat Adrian Mihai, business development manager, la intrebarea jurnalistului Wall-Street.ro.
El a mai mai precizat ca livrarile cu ocazia Black Friday si cele din preajma Sarbatorilor de Craciun sunt in medie cu 20-25% mai ridicate fata de o luna obisnuita.
“O contributie aici o au tot vanzarile online din preajma celor doua evenimente. Anul acesta comenzile din saptamana de reduceri dedicata Black Friday au fost cu de pana la 40% mai mari fata de cele dintr-o luna obisnuita. Deci practic intr-o saptamana am livrat cu de pana la 40% mai mult fata de o luna obisnuita din an”, a completat Felix Patrascanu (foto stanga), managing director al FAN Courier.
“Ne-am pregatit pentru Black Friday inca din luna mai, dar am fost depasiti de situatie”
Intrebati ce s-a intamplat cu livrarile produselor de au avut intarzieri si de peste 7 zile cu ocazia Black Friday, reprezentantii companiei au recunoscut problemele cu care s-au confruntat, in ciuda faptului ca negocierile au inceput cu sase luni inainte.
Citeste si:FAN Courier estimeaza in acest an afaceri in crestere cu 10%Afacerile FAN Courier au crescut cu 11% in S1Sfaturi pentru antreprenori. Felix Patrascanu, cofondator Fan Courier
“Am fost depasiti de situatie si recunoastem acest lucru. Ne-am asteptat ca numarul comenzilor sa fie ridicat, astfel ca am demarat negocierile pentru acest eveniment inca din luna mai a anului, cand am contractat retailerii online. Am exti