OTP Bank Romania controleaza incepand cu luna iunie a acestui an 1,15% din segmentul de retail bancar din Romania, pe baza cresterii creditelor ipotecare, pana la nivelul de 1,75% din piata, a anuntat, joi, institutia de credit. Pana in prezent, banca detine in Romania o retea de 51 de unitati.
OTP Bank Romania intentioneaza ca pana in luna decembrie a acestui an sa aiba o retea de 70 de unitati, iar pana la sfarsitul anului viitor sa extinda reteaua la peste 100 de sucursale.
Ungurii, care alaturi de grecii de la National Bank of Greece, au intrat in ultima etapa a procesului de privatizare a Casei de Economii si Consemnatiuni se gandesc ca pe termen mediu sa detina circa 5% din sectorul bancar romanesc.
„Devenim un jucator activ pe piata bancara din Romania. Dupa studierea tendintelor si a evolutiei probabile a segmentului bancar, acum suntem pregatiti sa operam miscari vizibile, menite sa ne ajute sa ne atingem obiectivul pe termen mediu, acela de a detine o cota de piata de 4-5% din sectorul bancar romanesc”, a declarat Frigyes Harshegyi, director general al OTP Bank Romania.
Divizia retail a OTP Bank Romania a fost construita de la zero, dupa achizitia RoBank. Segmentul de retail a fost activat in octombrie 2005, prin lansarea mai multor produse - creditul pentru nevoi personale, creditul pentru nevoi personale cu garantie imobiliara, creditul ipotecar si serviciul OTPdirekt (call center si internet banking), lansat la inceputul lunii aprilie 2006.
De asemenea, in februarie anul acesta, Divizia de Retail a OTP Bank Romania a lansat primele carduri si a inceput implementarea bancomatelor proprii in toate sucursalele bancii.
Oficialii bancii sustin ca au ajuns la un numar de peste 15.000 de clienti care folosesc cardurile OTP Bank Romania (carduri de debit, carduri de credit, carduri business s