MedLife, liderul pieții de servicii medicale private din România, a înregistrat în primele trei luni ale acestui an o cifră de afaceri la nivel de grup de 17,6 milioane euro în creștere cu 21% față de aceeași periodă a anului trecut, când valoarea cifrei de afaceri a fost de cca 14,8 milioane euro.
Potrivit reprezentanților companiei, cea mai dinamică rată de creștere a fost înregistrată la nivelul rețelei de spitale care a raportat un avans de 29% față de aceeași perioada a anului trecut. În ceea ce privește rata de creștere a rețelelor de laboratoare și clinici, aceasta a rămas constantă, cele două linii de business raportând creșteri de 23% respectiv 22% față de 2012.
“Rezultatele din primul trimestru, ne-au confirmat încă o dată poziția noastră de lider de piață. Am continuat să înregistăm un ritm important de creștere în condițiile în care piața agregată nu a depășit o creștere de 12-14% la nivel național. Vom păstra acest trend și în următoarea perioadă, adițional vom face noi investiții care să susțină business-ul nostru la nivel național. În acest sens, avem în plan să începem extinderea lanțului de hyperclinici în orașele mari din țară, investiția inițială pentru acest proiect fiind de 3,5 milioane euro” a declarat Mihail Marcu, Președinte CA MedLife.
MedLife a înregistrat în primul trimestru din acest an peste jumătate de million de clienți în zona de retail (plătitori cash), media zilnică a celor care au necesitat servicii medicale fiind de peste 5500 de pacienți.
În zona corporate compania a menținut ritmul de creștere. Astfel, în portofoliu companiei au fost aduși 20.000 de clienți noi, numărul total al celor arondați la serviciile MedLife fiind, în prezent, de 200.000 abonați.
Reprezentanții companiei estimează pentru acest an o cifră de afaceri de 72-75 milioane euro. Anul trecut compania a înregi