Joi seara, intr-un cadru festiv, la "Little Texas", a avut loc lansarea oficiala Ford Fiesta. Dealer-ul zonal pentru Moldova, Tester, s-a gandit ca este bine sa asocieze numele automobilului din clasa medie Fiesta cu ceea ce inseamna pentru noi o petrecere. Astfel, noul venit in clasa automobilelor Fiesta s-a bucurat de prezenta trupei Bosquito care, de altfel, a si participat la dezvelirea autoturismului. Bogdan Pitigoi, director general la Tester Grup, a facut oficiile de gazda si a prezentat noul concept al concernului Ford. Desi privit din exterior Fiesta pare mic, odata urcat la volanul ei, parerea se schimba radical. Organizarea riguroasa a habitaclului, noile sisteme de securitate ce intra in dotare, costul redus pentru intretinere si consumul mic de carburant fac din Fiesta un concurent redutabil pentru piata de autoturisme de clasa mica.
Cateva dintre momentele importante ale ultimilor 25 de ani de Fiesta sunt:
- 1976 - lansarea primului model Ford Fiesta;
- 1984 - Fiesta a fost prima masina de clasa mica cu motor diesel;
- 1989 - Fiesta era primul model din segmentul mic ce oferea ABS;
- 1994 - Airbag-ul pentru sofer, in dotare standard, a fost introdus pentru prima data in clasa mica la Ford Fiesta;
- 2002 - Fiesta cu numarul 10 milioane a iesit de pe portile fabricii Ford din Valencia;
- Cel mai bine vandut model din clasa sa in intreaga Europa de 3 ori la rand, de 24 de ori in Marea Britanie, de 7 ori in Germania si de 4 ori in Spania;
- Situata in topul primelor 10 modele vandute cel mai bine in Europa (din toate clasele) pe o perioada de 18 ani la rand (19 ani in Spania, 13 ani in Italia si de 8 ori in Franta)
- Situata in topul primelor 3 masini vandute in Marea Britanie pe o perioada de 20 de ani. (D.N.)
Joi seara, intr-un cadru festiv, la "Little Texas", a avut loc lansarea oficiala F