"Transformarea va avea loc în două etape. Iniţial vom schimba numele Ina Center în Marionnaud by Ina pentru a nu pierde din renumele pe care Ina l-a construit pe piaţa românească, fiind printre primele parfumerii deschise aici, şi apoi vom trece la brandul Marionnaud. Pentru magazinele Privilege cred că schimbarea nu va crea probleme, deoarece nu are puterea numelui pe care îl are Ina. Vom face rebranding direct", a declarat pentru ZF Sorana Georgia, care a preluat funcţia de country manager al companiei în urmă cu două luni jumătate.
În iulie anul trecut, Ina Internaţional şi Privilege Internaţional, deţinute în proporţie de 51% de compania franceză Marionnaud Parfumeries, restul de 49% de acţiuni aparţinând omului de afaceri elen George Georgandas, au fost preluate de AS Watson, prin intermediul Marionnaud Germania. La rândul său AS Watson face parte din grupul Hutchison Whampoa cu sediul central în Hong Kong. Tranzacţia, a cărei valoare nu a fost făcută publică, a cuprins magazinele din România, Ungaria, Cehia, Ungaria şi Polonia, multe dintre acestea fiind rebranduite.
Până în luna mai, Eugen Bartha ocupa poziţia de director general al celor două companii la nivel local. "Am fost recrutată odată cu Liana Cristea, care ocupă acum postul de CFO. La ora aceasta atribuţiile sunt împărţite în trei, practic este un mini-board. Eu mă ocup de partea de vânzări, de marketing, logistică, Eugen Bartha de partea de cumpărări, iar Liana Cristea de partea financiară şi IT", spune Georgia. Împreună vor implementa noile strategii.
Magazine open-space
Schimbarea de brand planificată de noua conducere la nivel local are un termen scurt, "poate până la sfârşitul anului", dar procesul are nevoie şi de acordul proprietarilor de spaţii comerciale. Deasupra biroului actualului country manager atârnă harta magazinelor Ina şi Privilege, punctată cu albastr