Bugetul de marketing al diviziei Vans pentru acest an a fost aproape similar cu cel din 2012, insa managerul nu a precizat care este valoarea acestuia.
"Comparativ cu inceputul anului 2008, bugetul de marketing al diviziei Mercedes-Benz Vans este usor redus, tinand cont ca 2008 a fost anul declansarii crizei economice si destabilizarii situatiei vanzarilor de pe piata de autovehicule comerciale usoare. Schimbarea, in cazul nostru, a insemnat orientarea cu preponderenta catre mediul online si targetarea directa a clientilor sau potentialilor clienti prin diferite actiuni de marketing, aducandu-i mai aproape de produsele si serviciile pe care le oferim. De asemenea accentul s-a mutat de pe mediile clasice catre evenimente si actiuni in care clientii si potentialii clienti sau jurnalistii au putut testa autovehiculele noastre", a mai spus Lemnaru.
In general, in cadrul Mercedes-Benz Romania, bugetul alocat fiecarei divizii se calculeaza in functie de obiectivele de vanzari stabilite si de marile lansari programate pentru acel an.
Anul acesta cea mai mare investitie a fost facuta in noul autovehicul comercial usor Sprinter. Modelul Sprinter este si cel care a inregistrat cele mai mari vanzari in primele sase luni ale anului pe piata locala, conform datelor oferite de Ioana Lemnaru.Brandul auto cel mai vizibil
De asemenea, divizia Mercedes-Benz Vans din Romania ocupa primul loc la vanzari in Europa, potrivit aceluiasi oficial al companiei.
Citeste si:Daimler AG participa cu doua masini Mercedes la raliul Aicha des GazellesVanzarile de autovehicule comerciale usoare si minibuze au scazut cu 68%Mercedes-Benz a vandut in Romania cu 63% mai putine autovehicule in primele trei luni
"Ca parte a grupului Daimler, Mercedes-Benz Romania utilizeaza aceleasi strategii de comunicare pe care le folosesc si celelalte tari, urmarind directiile de promo