PARTENERIAT. Google va pune accentul, în prezentarea la ICEEfest, pe proaspăta lansare YouTube în mai multe piețe din regiune, inclusiv în România.
Pe 6 iunie, în prima zi a festivalului, un training dedicat va fi susținut de o echipă a Google care va trata atât relația platformei video cu producătorii de content (prin Maciej Sojka – Head of Youtube Content Partnership for Central and Eastern Europe), cât și posibilitățile de advertising (prin Bogdana Butnar si Doina Costache de la Google Romania).
Un alt reprezentant Google, Tomasz Czudowski, New Products & Solutions Lead for CEE, va prezenta noutățile aduse de Youtube pe scena principală a festivalului, iar ulterior va participa alături de Discovery Channel, HBO GO, DG Mediamind, SeeNow, Kanal D, Alpha TV și BBC la dezbaterea legată de viitorul televiziunii, sub asaltul Internetului.
Tot în prima zi, Dan Bulucea, directorul Google România, va fi prezent la discuția de seară unde vedete și celebrități – printre care Horia Brenciu, Marius Moga sau Delia Matache – vor vorbi, într-o dezbatere moderată de bloggerul și vedeta Acasă TV Cabral Ibacka, despre cum le-a fost schimbată de social media relația cu publicul.
Facebook aduce la Bucuresti, special pentru ICEEfest, trei specialiști care vor trata teme super actuale.
Serhad Bolukcu, CEE Market Manager, va trata problema conținutului de brand iar, în a doua zi, se va ocupa de cum poate fi folosit Facebook ca tool de performance marketing.
Tot în prima zi, Weronika Sobolak, Client Partner Global Marketing Solutions, va prezenta în cadrul dezbaterii “lungul drum de la click la vot”, unde subiectul principal va fi marketingul politic, iar în ziua a 2-a Juanma Jura, Lead for EMEA Gaming Marketing Solutions, va vorbi despre marketingul dedicat jocurilor și aplicațiilor pe telefonul mobil.
Subiectele fierbinți legate de Facebook