Webstyler a fost desemnată, pentru a treia oară consecutiv, agenţia anului la Internetics, festivalul industriei româneşti de online. Evenimentul a avut trei secţiuni: Web Graphic, Web
Webstyler a fost desemnată, pentru a treia oară consecutiv, agenţia anului la Internetics, festivalul industriei româneşti de online.
Evenimentul a avut trei secţiuni: Web Graphic, Web Space şi Web Promo. Secţiunea promo a fost câştigată de Webstyler, cu opt campanii premiate şi 12 nominalizări. Pe următoarele locuri, la aceeaşi secţiune, s-au clasat agenţiile iLeo, Ninespices, Green Pixel, Babel Communications şi MRM Partners.
De subliniat că lucrările firmei Green Pixel au înscrise în festival de către clienţii săi, fapt care a provocat nemulţumirile lui Marius Deak, CEO şi director de creaţie al agenţiei. Secţiunea Web Space a fost câştigată de Media Pro, care a primit distincţia "Publisherul Anului". Trofeul "Best of Show", care desemnează câştigătorul secţiunii "Web Graphic", a fost adjudecat în acest an de agenţia Babel Communications pentru site-ul firmei.
Cu câteva ore înaintea Galei de Premiere (joi, 1 noimebrie), când toţi participanţii intraseră în "febra" aşteptării premiilor, siteul AdPlayers anunţa agenţiile Webstyler şi iLeo drept câştigătoare ale secţiunii Web Promo.