Alaturi de servicile postale traditionale, Regia Autonoma Posta Romana ofera acum si o gama larga de servicii de marketing direct si publicitate. Acestea sunt:
Postmesager - este conceput ca un mijloc de comunicare in afaceri prin intermediul caruia se pot anunta evenimente comerciale ca lansarea unui produs, deschiderea unui magazin etc. Prin intermediul acestui serviciu se pot distribui imprimate publicitare, brosuri, pliante, cataloage sau alte materiale promotionale, la orice adresa din tara.
Postmesager plus - este conceput ca mijloc de convingere si atragere a clientului. Acest serviciu duce la economii substantiale de timp si bani prin adresarea directa catre categoria de clienti interesati. Materialul publicitar este distribuit catre destinatari si agenti economici dupa anumite criterii stabilite de expeditor.
Infadres este tot un serviciu care permite comunicarea directa cu clientul. Prin acesta se asigura distribuirea materialelor de reclama, marketing si publicitate la adrese stabilite. Imprimatele pot contine orice fel de mesaj publicitar cu continut identic personalizat.
Corespondenta comerciala cu raspuns international ajuta la realizarea de sondaje pe piata externa in obtinerea de raspunsuri la oferte de produse sau servicii, la invitatii de participare la targuri si expozitii. Destinatarii trimiterii comunica raspunsul fara a plati taxe de francare pentru expedierea raspunsului. CCRI poate fi folosit in relatia cu 21 de tari.
Promoplic este instrumentul de promovare al firmei, produselor, serviciilor, prin tiparirea imaginilor alese pe plicuri sau carti postale.
Postafis este serviciul care ofera posibilitatea expunerii de afise publicitare in oficiile postale.
Si, nu in ultimul rand, in colaborare cu Banc Post, s-a creat un serviciu de depozite a economiilor. Acestea se constituie pe perioade de 3, 6 s