Halloweenul strange clienti chiar si fara petreceri tematice, fapt pentru care unele dintre cele mai renumite cluburi din Capitala prefera sa nu atraga clienti prin sarbatoarea americana. „E prea comerciala pentru noi”, spune Silviu Andrei, MC-ul clubului Fratelli din Capitala, despre lipsa unei petreceri de Halloween in localul de care se ocupa.
Cu Halloween sau nu, cei de la Gaia au alta varianta: „La noi la club este calcare in picioare in fiecare seara”, unde petrecaretii gatiti ca de sarbatoarea groazei sunt asteptati cu un „decor fabulos”. Iar in Player Club „nu este nicio diferenta” fata de serile in care nu se sarbatoreste Halloween-ul, a spus un reprezentant al localului.
Cu un pret de intrare de 20 lei, Space Club a alocat 5.000 de euro pentru organizarea si promovarea petrecerii de joi seara, unde sunt asteptate 800 de persoane. Pretentiile clientilor se schimba de la an la an, la fel si artistii, decorul de Halloween si „modul de a atrage lume”, potrivit lui Andrei Suciu, organizatorul evenimentului din Space Club. In privinta veniturilor, el spera „la ceva optimist, 70-80 lei consumatia medie de persoana”.
The Silver Church, care invita petrecaretii la un concert in seara de Halloween, este mai temperat de noaptea groazei „Nu mergem exact pe clasic, cu dovleci”, a subliniat Cosmis Covei, managerul de relatii publice al localului. El se asteapta ca la concertul celor de la Coma, care nu se vor imbraca in costume tematice, sa vina 700 de persoane.
La prima editie, petrecerea din Journey Pub isi primeste cei 200 de petrecareti cu un design si decor specific sarbatorii. Potrivit reprezentantei localului, organizarea si promovarea evenimentului a presupus o cheltuiala de 2.000 lei, eveniment care genereaza o crestere de 20% a veniturilor comparative cu o zi normala.
La club Maya in schimb, „decorul se imbunatateste cu paienjeni,