Iulius Mall şi-a dublat numărul de magazine după lucrările de extindere care au costat 105 milioane de euro.
Iulius Mall a devenit al doilea mall din România, după cel de la Bucureşti. După mai bine de un an de lucrări, s-a tăiat panglica pentru noul corp al malluului, astfel că suprafaţa centrului comerical a ajuns la 180.000 de metri pătraţi. Spre deosebire de prima clădire, care a fost inaugurat în mare grabă, iar finisajele au lăsat de dorit, de această dată, rezultatele au fost excepţionale.
Muncitorii chinezi care au fost angajaţi să lucreze şi-au pus amprenta pozitiv pe noul corp al mallulului. “Nu sunt numai chinezi cei care au lucrat, dar am tras învăţămintele în urma primei lucrări. Puteţi vedea diferenţa. Glumind un pic, pe chinezi nu ştiam cum să îi oprim de la lucru, iar pe români nu ştiam cum să îi facem să lucreze”, a mai spus Iulian Dascălu, preşedinte Iulius Mall
Mall cu dimensiune regională
310 de magazine, 14 restaurante cu meniu internaţional îi aşteaptă pe cei din Timişoara şi nu numai. Iulian Dascălu a spus că de acum mall-ul a căpătat o dimensiune regională. Noul corp aduce şi hipermarketul Auchan, care ocupă cea mai mare suprafaţă comercială. Peste 50.000 de produse la preţuri scăzute îi aşteapă pe cumpărători. Acesta este cel mai mare hipermarket din vestul ţării.
Printre noutăţi se află şi Food-Court-ul Alomondo, care a fost mutat în spaţiu nou. Dintre cele 14 fast food-uri amintim de Grill Bison, Papri, KFC, Mado, 3F, Crepes Select, Grill Sarbesc, Kartoffel, Pasta e Basta, Chang Cheng etc.
Pentru copii a fost amenajat un nou loc de joacă, mult mai mare decât Kids Land. O noua locaţie Play Zone cuprinde structuri de căţărat, tobogane uriaşe, tuneluri, jucării şi multe alte surprize.
Un alt chirias important este Intersport, lider mondial in vanzarea articolelor sp