Autoritatea Electorală Permanentă (AEP) a iniţiat o campanie prin care doreşte să atragă tinerii la urne, pentru alegerile din 9 decembrie. }ntreaga campanie se desfăşoară sub sloganul: "Dă un refresh la fază gen votează".
Printre promotorii campaniei se regăsesc atât preşedintele Pro-Democraţia, Cristian Pârvulescu, dar şi actori de renume, cum ar fi Ovidiu Miculescu.
"Este o campanile care ţinteşte în general electoratul tânăr, care se prezintă cel mai puţin la vot în România, dar atunci când se prezintă la vot poate să schimbe direcţia votului. Nu asta este intenţia acum, ci aceea de a atrage o parte a populaţiei României, importantă, dar indiferentă faţă de politică (…) Societatea este rezultatul unui echilibru şi dacă tinerii nu participă la vot atunci societatea va prezenta un semnal mult mai îmbătrânit. Nu se vor regăsi, şi vor protesta. Dacă se prezintă la vot şansa de a modifica în mod rezonabil societatea e mult mai mare şi ăsta cred că este mesajul pe care trebuie să-l înţelegem", a spus Cristian Pârvulescu.
De asemenea, vicepreşedintele AEP, Marian Muhuleţ, a declarat că pentru campania de promovare a prezenţei la urne au fost alocaţi 50.000 de euro. El a fost întrebat dacă sloganul campaniei este unul potrivit pentru un astfel de demers. "Şi pe mine m-a surprins puţin atunci când au venit cu această propunere , i-am şi rugat să-mi prezinte câteva date. Din câte am înţeles, şi cred că aşa este, este noul limbaj pe care generaţia tânără îl utilizează, şi eu sunt în grupa de vârstă peste 30 de ani şi cred că există un soi de prăpastie între noi şi cei care vin din spate. Deci cred că este un mesaj aplicabil acestui segment de vârstă", a explicat Muhuleţ.
Actorii şi oamenii implicaţi în campanie au fost atent selectaţi, tocmai pentru a nu avea apartenenţă politică. Ovidiu Miculescu a explicat pentru Adevărul care este m