Cel mai scump articol este rochia pregătită de Stella McCartney pentru Caroline Wozniacki: 120 de dolari.
Luni va începe, la New York, ultimul turneu de Mare Şlem al anului, US Open. Două săptămîni pline într-un oraş care impune trenduri, care rescrie reguli, care pulsează şi respiră în ritmul propriu. Imaginaţia a lucrat vreme de luni bune, acum e momentul să se vadă rezultatele. Cele mai importante firme de echipament au scos deja la iveală ţinutele pe care le vor afişa cei mai faimoşi sportivi ai lor.
Pentru prima dată la US Open, Rafael Nadal, numărul unu mondial, va avea atît ţinută de zi, cît şi de seară, creată de Nike. Prima e compusă din tricou galben electric şi şort negru, în cealaltă predomină negrul. Tricoul costă 65 de dolari, cu 15 mai puţin decît cel destinat lui Roger Federer, finalist la ultimele 6 ediţii ale turneului. Elveţianul va evolua ziua în şort de culoarea tutunului şi tricou polo bleu, iar seara în bleumarin complet.
Maria Şarapova a colaborat, ca de obicei, cu designerii de la Nike, rezultînd o rochie de zi verde marin, cu guler şi volan gri închis, care va costa 110 dolari. Cea de seară va fi mov închis cu guler negru.
Stella McCartney a pregătit o linie pentru Adidas, pe care o va purta Caroline Wozniacki. Rochia, în două variante, alb şi negru, cu voal deasupra decolteului, va fi 120 de dolari. Maioul galben, 75 $, şi fusta neagră în cute late, 85, reprezintă o ţinută alternativă. Tot de la Adidas, Anei Ivanovici i s-a pregătit o rochie evaluată la 70 de dolari, cu corsaj vişiniu şi fustă în culoarea zmeurei coapte.
Elena Dementieva, vîrful de faimă de la Yonex, a avut un cuvînt de spus în elaborarea unei rochii simple şi elegante, cu bretele late, încrucişate la spate, în variante pe negru şi roşu. Va costa 69 de dolari. Acestea sînt însă doar cîteva dintre