Orange, cel mai mare operator telecom din România, a lansat un serviciu de asistenţă online, prin intermediul căruia cei aproape 11 milioane de clienţi au acces la o bază de date cu aplicaţii software, manuale, ghiduri de utilizare şi răspunsuri la întrebări frecvente.
Pe lângă informaţiile publicate de reprezentanţii companiei, şi utilizatorii pot pune o întrebare sau răspunde la problemele ridicate de alţi clienţi. "Vizitatorii site-ului www.orange.ro/asistenta pot adresa întrebări experţilor Orange sau celorlalţi utilizatori, pot vota răspunsurile primite şi pot contribui ei înşişi cu răspunsuri privind serviciile şi produsele pe care le utilizează. O echipă dedicată din cadrul departamentului de relaţii cu clienţii răspunde direct întrebărilor adresate de utilizatori prin această platformă de comunicare", potrivit reprezentanţilor Orange.
Baza de date cu informaţii online ar putea ajuta compania să-şi diminueze costurile cu serviciile de suport pentru clienţi, care sunt mult mai mari dacă sunt furnizate prin intermediul unui call-center.
Reprezentanţii Orange spun, de altfel, că serviciul de asistenţă a fost creat pornind de la o listă a celor mai frecvente întrebări adresate de clienţi prin call-center. "Serviciul de asistenţă online a fost dezvoltat pornind de la întrebările frecvente ale clienţilor Orange şi vine în completarea canalelor de comunicare existente. Întrebările şi situaţiile particulare ale clienţilor vor fi tratate în continuare, în condiţii de confidenţialitate, la serviciul clienţi". Compania va continua să-şi extindă serviciile de asistenţă online, inclusiv prin intermediul reţelelor sociale, spune Robert Anghel, Online Product Manager Orange România. "Vom continua să dezvoltăm şi mai mult această direcţie de comunicare online, să interacţionăm cu clienţii noştri oriunde sunt ei, fie că este vorba despre site-ul nostru,