Romtelecom a lansat din aceasta luna serviciile de comunicare sub brandul My Office, cu preturi incepand de la 2,5 euro pe luna, prin care clientii din companiile mici si mijlocii isi pot reduce costurile cu pana la 40%, prin diminuarea costurilor cu deplasarile si cu echipamentele IT&C, afirma George Makowski, directorul executiv comercial pe divizia de business a operatorului de telecomunicatii.
Romtelecom distribuie si integreaza serviciile oferite de producatorul de software Microsoft si Central Europe On Demand, furnizor de servicii cloud din Europa Centrala, axat pe oferirea de servicii de mesagerie, unelte de communicare si colaborare pentru companii si lansat anul trecut pe piata locala.
Serviciile includ monitorizarea prezentei angajatilor (status si disponibilitate), mesagerie instanta intre acestia pe echipamente fixe sau mobile, conferinte audio, video si web, dezvoltare de site-uri web si spatii de lucru comune, e-mail mobil, calendar, partajarea listei de adrese, a sarcinilor comune si a fisierelor, controlul documentelor, posibilitatea conectarii audio si video a mai multor persoane in acelasi timp, indiferent de locul in care se afla acestea, cat si partajarea aceluiasi desktop sau folosirea acelorasi aplicatii
Accesul se poate face prin orice fel de echipament (calculator, laptop, telefon mobil) si peste orice fel de conexiune internet (fixa sau mobila).
My Office este lansat in doua variante de abonamente, cu preturi incepand de la 2,5 euro pe luna, fara TVA (pachetul standard) si care pot ajunge pana la 8 euro pe luna pentru versiunea avansata. Clientul nu trebuie sa faca investitii initiale in echipamente sau licente software, in intretinere si operare, platind doar tariful lunar pe cont de utilizator.
Serviciile sunt oferite pentru clientii Romtelecom si pentru cei ai Cosmote, dar seful diviziei de business a