* Deci, vineri! Asta deja este o veste buna, recunoasteti! N-o mai lungim, chiar o mai scurtam, ca poate va grabiti acasa. Ne gindeam intr-o zi ca, oricit s-ar da cu fundul de pamint organizatiile de lupta impotriva discriminarii, egalitatea e tare departe. Zilele trecute am stat de vorba cu un amic: din prima clipa ne-am prins ca tocmai fusese la stomatolog, traznea de la o posta a solutie de dentist! Deci, iata ca un om care a fost la stomatolog e recunoscut de toti si nu mai poate trece neobservat prin multime. Daca amicul nostru ar fi mers la oftalmolog, la ortoped sau la orelist, de exemplu, nu s-ar fi prins nici naiba! Asta e discriminare fatisa, de la obraz: ar fi corect ca absolut toti medicii sa bage in pacienti substante cu miros specific, astfel incit sa putem spune oricui, dupa prima adulmecare, de pilda "Bai, tu tocmai ai fost la psiholog, la ginecolog sau la proctolog!". * A propos de stomatolog: toate pastele de dinti (masele nu?) si toate gumele de mestecat din reclamele de la televizor fac dintii albi, cel putin asa se pretinde. Ar fi interesanta o reclama "Mestecati guma Pasunea, va face dintii verzi ca iarba!" sau "Pasta de dinti Macul face dantura rosie!". Cu gindul la albul ala stralucitor si pur, promis de reclame, avem o intrebare: contin clor? Ne vine prin minte un alt slogan publicitar, care nu minte: "Varul lavabil Zapada face dintii albi!". * Si, ca tot veni vorba despre reclame: toate sampoanele din reclame hidrateaza, poate ati remarcat. Toate au in ele un ingredient secret (sau altul): hidrateaza cocosul, hidrateaza gazul lampant, mineralele marine, rachiul de mere, uleiul de motor, totul hidrateaza! Acum e momentul pentru marea lovitura, care sa sparga piata: "Nou! Revolutionar! Un sampon obisnuit hidrateaza parul. Incercati noul produs, care deshidrateaza garantat, in sapte zile!". S-ar vinde bine. * Am aflat zilele trecute, de la tele