La targul CES de la Las Vegas au fost prezentate produsele disponibile in magazine din acest an in materie de televizoare cu ecran plat, dispozitive de inregistrat audio si video, precum si alte tipuri de aparatura pentru casa.
ALEXANDRU RADESCU
ATRACTIE. Televizoarele cu ecran plat au devenit o adevarata obsesie pe piata high-tech In perioada 6-9 ianuarie a avut loc in Las Vegas targul Consumer Electronics Show 2005. In cadrul marelui eveniment au fost expuse, conform organizatorilor, peste 50.000 de produse high-tech: de la cipuri si gadget pana "mobila" tehnologica a ultramediatizatei case digitale (www. cesweb.org). Au fost prezenti producatori, dezvoltatori si furnizori de echipamente hardware, sisteme de livrare a continutului, operatori wireless, furnizori de servicii CATV, dar si de produse si servicii aditionale din peste 110 tari. De asemenea, au fost organizate peste 100 de prezentari si conferinte referitoare la tendinte, strategii si oportunitati de afaceri in toate aceste domenii.
BATALIA ECRANELOR. Una dintre atractiile targului a reprezentat-o "confruntarea" intre televizorele de mari dimensiuni, high-definition TV. Nume precum Sony, Panasonic, Thomson, LG, Samsung sau Toshiba au prezentat televizoarele anilor urmatori, unele destul de mari ca sa acopere un perete de sufragerie. Producatorii din domeniu si-au expus modelele care au "in spate" diverse tehnologii: Digital Light Projection (pentru monitoare Thomson si Samsung), plasma si LCD (pentru Panasonic si Sony) sau SED pentru Toshiba.
REPREZENTATII BIG BOSS. In prima zi a targului, seria prezentarilor si conferintelor a fost deschisa de catre Bill Gates (presedintele Microsoft), urmat pe scena de catre Craig Barrett (director general Intel). Prezentarea lui Bill Gates a vizat proiectele Microsoft privind cucerirea pietei divertismentului, acordurile semna