Numarul blogurilor a crescut semnificativ in ultima perioada, direct proportional cu raspandirea Internetului. Fie ca este vorba doar de o curiozitate, de dorinta de a te face remarcat sau o modalitate de a pastra contactul cu cei apropiati, blogul s-a raspandit in mediul virtual, in acest moment fiind in lume zeci de milioane de pagini personalizate.
Razvan Varabiescu, Buying Director la agentia Media Direction, dar si alti cativa specialisti care au dezvoltat afaceri pe Internet sau doar detin un blog personal, intentioneaza sa profite de cresterea exploziva a blogurilor (jurnale online), care au depasit in Romania, conform unui studiu recent, numarul de 10.000.
Directiile de dezvoltare ale acestui proiect legat de transformarea blogurilor in surse de venituri constau, in opinia lui Varabiescu, in implementarea unui numar foarte mare de proiecte din zona de media neconventionala, publicity sau PR. Varabiescu apreciaza ca blogosfera va deveni mai eferevescenta si se va dezvolta mai rapid daca vor exista venituri obtinute din publictate. �Cine va posta primul o stire va beneficia de trafic si, implicit de bani. Mai multe comentarii, mai mult trafic� pare a fi unul din principiile pe care se bazeaza viitorul proiect sustinut de actualul Buying Director al agentiei Media Direction.
�Vor fi rubrici sponsorizate, cred ca se va ajunge la creatie personalizata pentru fiecare blog, dar acesta va fi aportul pe care il astept de la firma cu care vom decide sa externalizam serviciul de vanzare. De asemenea, cred ca piata va fi cea care va regla costul, formatele si proiectele din blogosfera,� a declarat pentru Wall-Street Razvan Varabiescu.
Blogosfera romanesca, cota 10.000
Potrivit studiului RoBloggers Survey, blogosfera romanesca este alcatuita din peste 10000 de bloguri, insa cum, in mare parte, determinarea se realizeaza prin cautari pentru bl