•In cadrul unei conferinte de presa organizate miercuri la Bucuresti, BRD – Groupe Societe Generale a prezentat noua sa oferta pentru tineri - "Pachetul 10" si "Creditul StudentPlus". De asemenea, banca a decernat Bursele Academice BRD.
La inceputul noului an universitar, BRD si universitatile sale partenere i-au recompensat pe cei mai buni studenti ai promotiei 2003-2004. BRD pune, incepand cu acest an, la dispozitia a 17 universitati din Romania cate o bursa in valoare de 40 milioane lei pentru recompensarea celor mai valorosi absolventi.
In acelasi timp, o oferta specifica, inedita in Romania, a fost creata cu ocazia deschiderii anului universitar 2004-2005. Implicarea BRD in dezvoltarea unui pachet de produse special concepute pentru studenti este unul dintre elementele unei strategii comerciale care vizeaza formarea si fidelizarea unei baze de clienti cu potential pentru viitor.
Oferta cuprinde un card de debit, un program de reduceri asociate utilizarii cardului, posibilitatea finantarii studiilor prin credite personalizate si numeroase alte avantaje.
- "Cardul 10", un card de debit in lei, cu utilizare nationala, le este oferit studentilor in mod gratuit.
- Programul de reduceri asociate folosirii "Cardului 10" le este rezervat tuturor posesorilor acestuia, care beneficiaza de reduceri la cumpararea de produse si servicii din magazinele partenerilor BRD.
- Creditele pentru studenti - pentru finantarea nevoilor personale "studentesti" si a studiilor post-universitare efectuate in Romania, studentii in ani terminali pot solicita "Creditul 10", respectiv Creditul StudentPlus, doua produse cu dobanzi avantajoase, avand posibilitatea inceperii rambursarii acestora la terminarea studiilor. "Creditul 10", primul produs de acest tip existent pe piata din Romania, este oferit studentilor fara restante cu vars