După ce versiunea de bază Mazda6 s-a bucurat de un real succes, până la sfârşitul anului 2009 fiind vândute 281.000 de unităţi la nivel global, dintre care 138.000 în Europa, acum a venit rândul ca modelul japonez să primească o restilizare.
Mazda6 facelift dezvoltă acum punctele forte ale predecesorului său, cu accent pe sportivitate şi plăcerea de a conduce, eficienţa consumului de combustibil şi rafinamentul interiorului, crescând totodată şi performanţele de siguranţă şi mediu.
Modelul este deja disponibil în România şi vine însoţit şi de o ofertă de finanţare valabilă până la 30 iunie, ce include o dobândă de doar 6,9% şi un comision de management de 1%, în condiţiile unui avans minim de 30% şi o perioadă de creditare de până la 5 ani.
La exterior, Mazda6 facelift integrează noua grilă frontală a gamei, iar farurile şi lămpile au fost redesenate. Jantele de 17 şi 18 inch au fost şi ele redesenate, pentru ca gama de culori să cuprindă acum zece variante.
Pentru Mazda6 facelift vor fi disponibile 6 motorizări, toate respectând normele Euro 5. Noul propulsor de 2,0l DISI (injecţie directă cu aprindere prin scânteie) pe benzină generează 155 CP şi un cuplu de 195 Nm, este mai economic şi mai curat şi produce cu 4,2% mai puţine emisii decât motorul de 2,0l pe care îl înlocuieşte. Transmisia automată în 5 trepte a fost adaptată pentru noul motor pe benzină, facilitând o combinaţie optimă a consumului şi emisiile scăzute.
Versiunile îmbunătăţite ale motoarelor de 1,8l şi 2,5l completează linia pe benzină, în timp ce motorizarea MZR-CD 2,2l, turbo diesel este disponibilă în 3 trepte de putere - de la 129 CP la 180 CP. Pentru variantele cu cele mai mari trepte de putere, turbina a fost micşorată generând astfel mai multă putere la turaţii mai mici.
Maşina beneficiază de un şasiu îmbunătăţit, iar dotările d