Ascultătoare de heavy-metal şi fan al trupei Manowar – care va concerta în România anul acesta, la Bucureşti, pe 16 iunie, în cadrul festivalului OST Fest –, Ruxia Şandru a urmat, ca mulţi dintre cei mai buni oameni de comunicare, traseul de la jurnalism la Relaţii Publice, devenind, în cel mai scurt timp, o figură importantă în PR-ul din România. Secretul ei: implicarea, naturaleţea şi mai ales atitudinea.
Ruxia este un foarte bun exemplu de succes într-un domeniu pe care l-a ales din pasiune, dar pe care l-a cucerit cu foarte multă muncă şi după ce a acumulat foarte multă experienţă, mai întâi ca jurnalist, apoi ca persoană de comunicare a unui ziar, având curajul, anul trecut, să treacă de partea cealaltă a baricadei, fiind acum reprezentanta multor evenimente importante care delectează publicul din România. Şi nu pentru că se conformează tuturor regulilor impuse de această meserie, ci tocmai pentru că a abordat, de la început, o imagine proprie, marcată de nonconformism, şi o atitudine asemenea. "Heavy metalul este genul care se potriveşte perfect stilului meu liber şi nonconformist, iar acest lucru mă face să fiu o persoană jovială şi cu zâmbetul mereu pe buze. Concediile mele sunt organizate în funcţie de turneele trupei Manowar, dar în general încerc să ajung la cât mai multe concerte, mai ales din zona rock, pentru că îmi place să fiu în mijlocul evenimentelor. Astfel, postura de PR pe piaţa de profil mi se potriveşte ca o mănuşă."
Ruxia Şandru este absolventă de jurnalism, iar în prezent, deşi este deja foarte cunoscută ca PR, nu renunţă la emisiunea de la un post de radio, care o ajută să păstreze diversitatea în viaţa ei profesională, ţinându-se aproape de artiştii pe care-i invită în studio.
Referitor la imaginea pe care o abordează ca PR, Ruxia nu crede în "reţete" şi poate dovedi că omul din spatele hainei este mai impo