Cea de-a doua ediţie a show-ului MASTERCHEF, SEZONUL 2, a fost lider de audienţă. Potrivit datelor transmise de ProTv, emisiunea MASTERCHEF a înregistrat o medie pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste curpinse între 18 şi 49 de ani, de nu mai puţin de 14,9 puncte de rating şi 27,8% cotă de piaţă, în vreme ce Antena 1, principalul competitor, s-a clasat pe locuzl trei, după Kanal D, cu 5 puncte de rating şi 9,3 procente din cota de piaţă.
În minutul de maximă audienţă, atins la 21.39, Pro Tv a obţinut pe publicul comercial un vârf de audienţă de 18,3 puncte de rating şi 32,9% cotă de piaţă.
Cea de-a doua ediţie a emisiunii MASTERCHEF, SEZONUL 2, a fost una plină de emoţii pentru concurenţii veniţi să convingă juriul cu talentele lor culinare.
Cei trei juraţii de la MASTERCHEF: Sorin Bontea, Florin Dumitreascu şi Cătălin Scărlăteascu au avut din nou parte de spectacol oferit de concurenţi foarte diferiţi.
Laura Arnold, o scenarista care a venit la preselecţie însoţită de soţul său taiwanez, mai tânăr decât ea, a reuşit să impresioneze cu un preparat exotic şi neaşteptat: barca de andivă belgiană cu mango chutney şi piept de pui afumat în ceai verde.
Cu o cultură gastronomică hrănită de numeroasele vizite în toate colţurile lumii, Laura a demonstrat că ştie să jongleze cu ingrediente exotice şi că stăpâneşte foarte bine arta detaliilor culinare sofisticate. În faţa juraţilor a ajuns şi partenerul Laurei, astfel că acesta a putut participa la bucuria acesteia de a primi şorţul MASTERCHEF şi laudele juraţilor. “Sunt gelos că soţul tău mănâncă în fiecare zi o astfel de mâncare”, i-a spus Chef Dumitrescu. “Iar eu sunt surprins”, a adăugat Chef Scărlătescu.
Victor Nemeş, un bucureştean de 35 de ani de profesie pilot şi instructor moto-defensiv a demonstrat în faţa juraţilor că motoarele şi maşinile se asortează