Cu două săptămâni în urmă, chiar înaintea debutului Turului Spaniei, şefii formaţiei Euskaltel-Euskadi anunţau că echipa se va desfiinţa la finalul sezonului din motive financiare. Astfel, una dintre cele mai vechi echipe din pluton, care fusese înfiinţată în 1994, urma să dispară, iar rutieri precum Samuel Sanchez, Igor Anton sau Mikel Nieve erau obligaţi să îşi găsească noi angajamente.
Salvarea a venit ieri, de la o persoană la care nu se aştepta nimeni. Fernando Alonso (foto), pilotul lui Ferrari, a anunţat că o va salva pe Euskaltel, urmând să asigure bugetul de şase milioane de euro necesar supravieţuirii. O nimica toată pentru iberic, care are un salariu anual de 22 de milioane de euro. Nu este prima încercare a lui Alonso de a se implica în ciclism, pilotul încercând să creeze o echipă în jurul lui Alberto Contador în urmă cu trei ani.
Cu două săptămâni în urmă, chiar înaintea debutului Turului Spaniei, şefii formaţiei Euskaltel-Euskadi anunţau că echipa se va desfiinţa la finalul sezonului din motive financiare. Astfel, una dintre cele mai vechi echipe din pluton, care fusese înfiinţată în 1994, urma să dispară, iar rutieri precum Samuel Sanchez, Igor Anton sau Mikel Nieve erau obligaţi să îşi găsească noi angajamente.
Salvarea a venit ieri, de la o persoană la care nu se aştepta nimeni. Fernando Alonso (foto), pilotul lui Ferrari, a anunţat că o va salva pe Euskaltel, urmând să asigure bugetul de şase milioane de euro necesar supravieţuirii. O nimica toată pentru iberic, care are un salariu anual de 22 de milioane de euro. Nu este prima încercare a lui Alonso de a se implica în ciclism, pilotul încercând să creeze o echipă în jurul lui Alberto Contador în urmă cu trei ani.