Masteranzii de la Facultatea de Management-Antreprenoriat pun în practică ideile de afaceri învăţate la şcoală. Tinerii au organizat un eveniment în urma căruia s-au străduit să scoată profit, căci banii adunaţi vor merge la Spitalul de Copii.
Tot mai mulţi studenţi se plâng că profesorii pun accentul pe partea teoretică şi în facultate fac prea puţină practică. Cinci tineri au avut şansa să demonstreze cât se poate de practic cunoştinţele dobândite pe băncile facultăţii. Masteranzi în anul întâi la Facultatea de Management-Antreprenoriat, tinerii au de susţinut un examen în care partea practică presupune organizarea unui eveniment pentru care costurile să fie minime şi profitul cât mai mare.
Pentru a obţine o notă bună şi pentru că le place ce fac, tinerii au pus ideile cap la cap, şi au hotărât să transforme planul în realitate. Astfel, masteranzii au decis să organizeze weekend-ul trecut un târg cu produse confecţionate manual, expozanţii să achite o taxă de participare, să vândă inclusiv ei în cadrul târgului, iar profitul obţinut să fie donat Spitalului de Copii „Louis Ţurcanu".
Profit din tombolă
Pentru că evenimentul a avut şi un scop caritabil, studenţii au reuşit să scadă cheltuielile obţinând gratuit spaţiul pentru expoziţii. „Art Unique", aşa cum a fost denumit evenimentul, a avut loc în foaierul de la Cinema Capitol.Timişorenii au putut cumpăra produse realizate manual de aproximativ 20 de expozanţi.
Tinerii au organizat şi o tombolă, la care premiile au constat în produse lucrate manual.„Am gândit ca la intrare să amplasăm şi urne pentru donaţii, iar dacă suma donată depăşeşte 5 lei, donatorii să primească o felicitare de Crăciun", a spus Andrei Kovacs, unul din tinerii implicaţi în proiect. Masteranzii au adunat de pe urma târgului aproximativ 1.000 de euro, iar toţi banii vor fi donaţi sub formă de obiecte Spitalului