Cresterea a fost determinata de castigarea de noi clienti precum Lidl, Avon si Paul, dar si de majorarea bugetelor pentru digital.
Printre alti clienti ai MRM Worldwide Romania se numara Coca-Cola (Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Nestea, Dorna, Burn, Cappy), KFC, Pizza Hut, MasterCard, Nutline, Doncafe, Kandia (Kandia, ROM, Magura).
MRM a castigat anul acesta impreuna cu agentia de creatie McCann Erickson si cea de media UM trei premii Cannes Lions la Festivalul International de publicitate de la Cannes, cel mai important eveniment din domeniu, pentru Campania „Biblioteca digitala Vodafone”si opt premii in cadrul Festivalului Golden Drum din Slovenia, cel mai mare astfel de eveniment din Europa Centrala si de Est.Mergem pe principiul "digital first"
„Este crucial sa castigi premii pentru clienti, ei apreciaza foarte mult acest lucru. A fost un festival foarte bun pentru majoritatea campaniilor. De asemenea, multe dintre campaniile din festival au inceput din zona digitala si apoi s-au extins catre alte medii. Am mers pe principiul “digital first”. Iar clientii sunt foarte deschisi catre acest lucru si companiile care au inceput asa au castigat. In 2014 va continua trendul de crestere pe digital, vor fi mai multi bani catre segmentul de mobile marketing, nu neaparat catre mobile media, dar in planificare. De asemenea, clientii vor gandi mai mult pe termen lung”, a mai spus managerul.
Campaniile si clientii cu care MRM a castigat premii anul acesta sunt: Biblioteca digitala Vodafone ([pentru Vodafone), Bucharest not Budapest (pentru batoanele de ciocolata Rom), Live Tweets (pentru Coca-Cola), Bite to Win (pentru KFC Romania), Share your Voice (pentru Coca-Cola), Portraits in Words (pentru Bookfest)
Nir Refuaf a devenit managerul MRM in februarie anul acesta, dupa ce anterior a fost timp de cinci ani vicepresedinte de creatie al M