"Serviciul Român de Comedie", emisiunea difuzată miercuri de Pro TV, a fost urmărită de peste 2 milioane de români în minutul de maximă audienţă înregistrat la 21.20. Pe publicul său ţintă, postul de televiziune din Pache, a înregistrat în timpul difuzării emisiunii, în minutul 21.22, un vârf de audienţă de 10,6 puncte de rating şi 29,4 % cotă de piaţă.
Agenţii lui Toni Grecu au fost miercuri seară lideri absoluţi de audienţă pe întreaga durată a difuzării emisiunii (20.24-21.50). Astfel, pe publicul din mediul urban, Pro Tv a fost lider cu o medie de 8,3 puncte de rating şi 18,2% cotă de piaţă, în vreme ce Antena 1, principalul competitor obţinea doar 5,1 puncte de rating şi 11,1 puncte din cotă de piaţă.
Şi pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Pro Tv a condus topul cu o medie de audienţă de 8,1 puncte de rating şi 22,9 % cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 s-a clasat abia pe locul al patrulea cu doar 3,5 puncte de rating şi 9,9% cotă de piaţă.
Pregătiţi să felicite Pro Tv-ul pentru cei 16 ani de existenţă, în stilul caracteristic al show-ului, agenţii SRC au dat viaţă, pe rând, unor personaje consacrate ale emisiunii, dar şi unor politicieni şi personalităţi internaţionale. Aceştia au spus de ce iubesc România şi au transmis mesaje pentru români de ziua lor.
"Serviciul Român de Comedie", emisiunea difuzată miercuri de Pro TV, a fost urmărită de peste 2 milioane de români în minutul de maximă audienţă înregistrat la 21.20. Pe publicul său ţintă, postul de televiziune din Pache, a înregistrat în timpul difuzării emisiunii, în minutul 21.22, un vârf de audienţă de 10,6 puncte de rating şi 29,4 % cotă de piaţă.
Agenţii lui Toni Grecu au fost miercuri seară lideri absoluţi de audienţă pe întreaga durată a difuzării emisiunii (20.24-21.50). Astfel, pe publicul din mediul urban, Pro Tv a fost lider