DHL Romania, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata romaneasca a curieratului, estimeaza o crestere cu circa 30 la suta a cifrei de afaceri, in 2006, compania urmand sa inregistreze cresteri pe toate segmentele pietii pe care actioneaza - curierat expres international, curierat expres intern precum si pe cea de servicii logistice.
'Cifra de afaceri va creste cu circa 30 la suta, depasind semnificativ 20 milioane de euro. In acest an, vom continua extinderea portofoliul de produse si vizam cresteri pe segmentul de curierat expres international si domestic, dar si sa ne extindem pe partea de logistica, piata cu un potential interesant', a declarat, pentru Rompres, directorul comercial al DHL Romania, Alexandru Gheorghe.
� � � �
Pe partea de curierat expres international, DHL estimeaza ca anul 2006 va aduce o crestere a cotei de 45 la suta pe care o detine momentan. Pe segmentul reprezentat de curieratul intern, DHL are o cota de patru la suta din piata, respective de unu la suta pe piata de servicii logistice.
� � � �
'Sub brandul DHL vom actiona mai curajos si pe piata serviciilor de logistica, unde sunt oportunitati importante de crestere. Piata pe logistica este o piata complexa, momentan destul de fragmentata, iar intentia noastra este sa ne orientam catre segmentele care necesita servicii cu valoare adaugata mare ', a spus Alexandru Gheorghe.
� � � �
Pentru 2007, compania a apreciat ca numarul de expedieri va creste intr-un ritm similar celui actual.
� � � �
'In 2007, numarul de livrari va continua sa creasca, veniturile pe care acestea le vor genera sunt insa momentan greu de estimat intrucat dupa aderare vor exista schimbari in ceea ce priveste serviciile ce vor fi disponibile pe piata. in ceea ce ne priveste vom continua programele investitionale incepute in vederea satisfacerii acestei cere