Folosit în campanii electorale, pentru ieşiri la rampă în caz de nevoie, podul de la IPMC, care asigură traficul greu din afara judeţului către sudul litoralului, a devenit deja periculos pentru circulaţie # El poate fi închis oricând şi, în felul acesta, municipiul Constanţa, porturile de la Marea Neagră, Constanţa, Constanţa Sud Agigea şi Mangalia, vor fi izolate
Cu surle şi trâmbiţe, pe 12 mai 2004, primarul Constanţei, Radu Mazăre, şi prefectul de atunci, Gheorghe Martin, demarau lucrările de reparaţii capitale pentru podul IPMC, situat pe bulevardul Aurel Vlaicu, în zona Industrială.
Chiar şi pe site-ul oficial al primăriei găsim scris: ,,Primăria Constanţa a reuşit să înceapă reparaţiile capitale la un alt pasaj rutier intens circulat - podul IPMC, situat pe bulevardul Aurel Vlaicu, în Zona Industrială. Pasajul are lungimea de 482 de metri şi lăţimea de 15 metri. Acest pod are două tronsoane paralele construite separat, primul în 1965, iar al doilea în 1986. Tronsonul vechi (aflat spre ieşirea din oraş) este grav avariat şi, conform adreselor trimise de Biroul Poliţiei Rutiere către Primărie, punea în pericol siguranţa circulaţiei. Două grinzi ale acestui tronson au fost grav avariate în 1983 de un autovehicul care circula pe bulevardul IC Brătianu şi acestea necesitând înlocuire urgentă.
De asemenea, un picior al podului are o înclinaţie de 5 grade, fapt care sporeşte gradul de pericol pentru circulaţia din zonă. Lucrările de reparaţii capitale ale podului IPMC au început ieri, în prezenţa primarului Radu Mazăre şi a prefectului Gheorghe Martin.
Primarul Constanţei a declarat că valoarea lucrărilor se ridică la 132 miliarde de lei şi a ţinut să precizeze că, socotind şi reparaţiile podului de pe bulevardul 1 Mai, cu sprijinul ministrului Miron Mitrea, Primăria Constanţa a reuşit să obţină de la Ministerul Transporturilor, Construcţii