Vânzările retailerilor din centrul comercial AFI Palace Cotroceni din Bucureşti au crescut în primele nouă luni cu 5,3%, la 145 milioane de euro, mall-ul generând în perioada analizată venituri din chirii de 21,2 milioane de euro, în urcare cu 8%.
AFI Palace Cotroceni este cel mai mare şi important activ al companiei israeliene AFI Europe în România, centrul comercial, cu o suprafaţă de 80.000 de metri pătraţi şi lansat în anul 2009 continuând să-şi îmbunătăţească performanţa, se arată într-un comunicat al dezvoltatorului.
Venitul operaţional net al centrului commercial a totalizat 7,1 milioane euro în trimestrul al treilea 2013, ceea ce reprezintă o creştere cu 10% comparativ cu trimestrul al treilea din 2012. Venitul operaţional net în primele 9 luni din 2013 este de 21,2 milioane euro, respectiv cu 8% mai mult comparativ cu primele 9 luni ale anului trecut.
În plus, AFI Palace Cotroceni a înregistrat o creştere de 7,7%, în euro, a cifrei de afaceri realizată de chiriaşi în trimestrul al treilea comparativ cu aceeaşi perioadă din 2012 şi o creştere de 5,3%, totalizând 145 milioane euro în primele 9 luni ale anului.
Numărul de vizitatori ai AFI Palace Cotroceni a rămas constant la o medie de 52.000 de vizitatori pe zi, totalizând 14 milioane persoane în primele 9 luni din 2013. Centrul comercial era estimat la finele lunii septembrie la 375 milioane de euro.
Compania a deschis în luna octombrie centrul comercial AFI Palace Ploieşti, evaluat la 58 de milioane de euro, în condiţiile în care investiţia pentru construcţie a fost de 50 de milioane de euro. Prima fază a centrului comercial era închiriată în proporţie de 98% la data de 30 septembrie. Centru comercial are o suprafaţă închiriabilă de 33.000 de metri pătraţi.
Pe segmentul office, AFI Europe dezvoltă parcul de afaceri AFI Park, care va totaliza cinci clădiri de birouri.