Viorel Ognean, managerul Coty Cosmetics România, spune că nu există semne de îngrijorare în ceea ce priveşte cererea pentru produsele de înfrumuseţare. Un bărbat vinde produse de înfrumuseţare pentru femei şi bărbaţi. A înţeles că doamnele aleg şi pentru parteneri, deci campaniile sunt orientate către ele. Viorel Ognean este un director atipic la cei 38 de ani ai săi. Circulă cu motorul său Harley Davidson (fiind pasionat de motociclism), conduce o companie cu 230 de angajaţi şi vinde produse cosmetice destinate cu precădere femeilor. Calităţile sale de bun vânzător şi experienţa anterioară celei de la Coty l-au recomandat pentru această funcţie.
În urmă cu cinci ani era director de vânzări la S.E. Johnson. Înainte de asta, Ognean a fost trade marketing manager în cadrul Gillette România şi Bulgaria.
„Toate experienţele anterioare au contribuit la ceea ce eram eu atât personal, cât şi profesional, şi acest aspect a fost sigur criteriul de selecţie pentru acest post”, spune acesta. A copilărit în Târgu Mureş, a locuit o vreme la Cluj, iar facultatea a făcut-o la Chişinău.
Produsele de înfrumuseţare rezistă
În opinia lui Ognean, femeile nu vor renunţa să cumpere cosmetice. De fapt, crede chiar că atunci când este o criză sau sunt stresate, ele se simt bine cumpărându-şi un astfel de produs.
L-am putea crede, având în vedere că firma Coty Cosmetics România este în creştere cu 18% în vânzări, pe perioada iulie - octombrie.
“Pe timp de criză este mai uşor să vinzi produse cosmetice decât bunuri de folosinţă îndelungată. Necesită aceeaşi atenţie deosebită la detalii în a crea oferte foarte atractive consumatorilor”, spune acesta.
Managerul companiei de cosmetice susţine că, în prezent, pe piaţă este o situaţie de semiblocaj, o încetinire a pieţei, nu o renunţare la anumite o