Bulgaria are mana libera la pornirea lucrarilor de infrastructura rutiera cu finantare europeana, dupa ce Comisia Europeana a deblocat suma de 1,5 miliarde de euro, in cadrul programelor "Dezvoltare regionala" si "Transporturi".
In cadrul primului program au fost alocati 205 milioane de euro, pentru constructia de drumuri, in timp ce, pentru "Transporturi", s-au alocat aproape un miliard de euro, relateaza News.bg.
La inceputul anului trecut, Comisia Europeana blocase banii, in urma unui scandal in care era implicat fostul responsabil pentru infrastructura, Vesselin Geogiev, care a acordat contracte de 60 de milioane de euro unor companii detinute de fratele sau.
Pana la sfarsitul lunii iulie se vor da in folosinta primii cinci kilometri din autostrada Lyulin, iar, pana la sfarsitul lui 2010, vor fi gata toti cei 12 kilometri.
Bulgaria are mana libera la pornirea lucrarilor de infrastructura rutiera cu finantare europeana, dupa ce Comisia Europeana a deblocat suma de 1,5 miliarde de euro, in cadrul programelor "Dezvoltare regionala" si "Transporturi".
In cadrul primului program au fost alocati 205 milioane de euro, pentru constructia de drumuri, in timp ce, pentru "Transporturi", s-au alocat aproape un miliard de euro, relateaza News.bg.
La inceputul anului trecut, Comisia Europeana blocase banii, in urma unui scandal in care era implicat fostul responsabil pentru infrastructura, Vesselin Geogiev, care a acordat contracte de 60 de milioane de euro unor companii detinute de fratele sau.
Pana la sfarsitul lunii iulie se vor da in folosinta primii cinci kilometri din autostrada Lyulin, iar, pana la sfarsitul lui 2010, vor fi gata toti cei 12 kilometri.