Grupul Medien Holding, din care face parte "România Liberă", a lansat la Târgu-Mureş un nou produs editorial.
O nouă publicaţie locală a fost lansată în Transilvania de către echipa care realizează ediţia regională a cotidianului "România liberă". Este vorba de o revistă bilunară, care a apărut în judeţul Mureş. „Life Style Mureş" are 16 pagini, full color, şi este distribuită gratuit, într-un tiraj de 20.000 de exemplare.
Revista este disponibilă în cele mai importante puncte din oraş. Astfel, ea poate fi obţinută de la standurile amenajate în complexul comercial Mureş Mall, dar şi de la cele mai multe dintre chioşcurile de ziare din Târgu-Mureş. De asemenea, revista va fi trimisă acasă în cutiile poştale ale mureşenilor. Proiectul revistei "Life Style Mureş" vine să consolideze prezenţa regională a brandului „România liberă".
„Este un produs media frumos, cu foarte multe informaţii utile. Mie mi-au plăcut destinaţiile turistice recomandate, Sovata şi Sighişoara. Şi momentul punerii în piaţă a fost unul bun, pentru că tocmai a avut loc Festivalul Medieval din Sighişoara, deci recomandarea a venit la momentul potrivit. Mi-au plăcut, de asemenea, şi paginile de sport", spune unul dintre cititori, Mihai Andrei Buda.
Un grup dinamic
Revista mureşeană este cel mai nou produs al grupului Medien Holding, cel mai tânăr trust de presă din România. Acest grup include cel mai vechi ziar din ţară, „România liberă", fondat în anul 1877, anul câştigării independenţei României, revista săptămânală de satiră şi umor „Academia Caţavencu", precum şi revistele care domină piaţa home&deco din România, „Casa Mea", „Căminul", „Planul Casei Mele" şi „Domus". Din grupul Medien Holding mai fac parte şi site-urile www.romanialibera.ro şi www.casamea.ro. Grupul mai deţine tipografia United Print, agenţia de publicitate Corporate Media şi este editorul revistelor