O scrisoare a făcut mai bine de o lună pe drumul dintre Braşov şi Bucureşti. Dacă este să facem un calcul, plicul a parcurs aproximativ patru kilometri pe zi pentru a ajunge la destinatar. Plicul conţinea o cheie care trebuia să ajungă de urgenţă în Capitală. Cu toate că trăim în secolul vitezei, serviciile Poştei Române se mişcă în reluare. Acest lucru este demostrat de păţania braşoveanului Cornel Alexa, care a vrut să le trimită rudelor din Capitală o scrisoare recomandată. Plicul trebuia să ajungă de urgenţă la cuscrii săi, fiindcă conţinea o cheie. „Cuscrul meu a pierdut cheia de la apartamentul de unde aveam şi noi acces şi m-a sunat să-i trimit şi lui o copie. Am lipit-o frumos între două cartoane, iar de la oficiu mi-au zis că nu e nicio problemă, am plătit trei lei şi am expediat liniştit scrisoarea”, a spus dezamăgit pensionarul.
Vârstnicul de 77 de ani a depus plicul în data de 21 mai la Oficiul Poştal Nr. 1 din Braşov, dar acesta a ajuns la destinaţie după aproape o lună şi jumătate, respectiv pe data de 1 iulie. În mod normal, scrisoarea nu ar fi trebuit să facă mai mult de trei zile pe drum. Astfel, din cauza serviciilor Poştei, rudele braşoveanului nu au mai putut intra în apartamentul respectiv timp de 40 de zile. „Iniţial, am vrut să o trimit cu confirmare de primire, fiind ceva important în plic, dar nu aveam ochelarii la mine şi nu vedeam să completez formularul aşa că am trimis-o doar recomandată”, ne-a spus pensionarul.
Reclamaţii şi... soluţii
Văzând că scrisoarea nu mai ajunge nici la destinatar, dar nici nu se întoarce, pe 1 iunie omul a mers la Poşta Braşov pentru a primi unele lămuriri, dar angajaţii nu au putut să-i ofere un răspuns. Nemulţumit, el a depus ulterior o reclamaţie. Dirigintele Oficiului nr. 1 i-a trimis un răspuns în data de 9 iunie, explicându-i pensionarului că sesizarea sa este