Centrele care vând anvelope noi au început să crească preţurile, iar depozitele de cauciucuri second hand se aşteaptă la dublarea vânzărilor. Acesta este efectul anunţului privind obligativitatea echipării maşinii cu anvelope de iarnă, conform reprezentanţilor firmelor de profil.
Potrivit unui proiect de ordonanţă de urgenţă, proprietarii de autovehicule vor fi obligaţi să echipeze maşinile cu anvelope de iarnă pentru perioada 1 noiembrie-31 martie, actul normativ urmând să fie adoptat de Guvern în cel mult două săptămâni."Deja se simte efectul deciziei autorităţilor de a obliga şoferii să echipeze maşina pentru iarnă. Avem din ce în ce mai mulţi clienţi şi vom creşte preţurile anvelopelor noi cu 2-3%. Cauciucurile second hand vor rămâne cu preţurile neschimbate, însă pe acest segment ne aşteptăm la dublarea comenzilor", a spus administratorul unui depozit de anvelope din Bucureşti.
Cu toate că este mai accesibilă, echiparea maşinii cu anvelope uzate implică riscuri, avertizează directorul Asociaţiei Societăţilor de Service Auto Independente (ASSAI), Cristian Muntean. "În primul rând, nu cunoşti istoricul cauciucurilor, maşina care le-a rulat ar fi putut să aibă defecţiuni la direcţie, iar acest lucru poate afecta aderenţa. Sau anvelopele pot fi vechi, ceea ce sporeşte pericolul unei explozii", a afirmat Muntean.
Centrele care vând anvelope noi au început să crească preţurile, iar depozitele de cauciucuri second hand se aşteaptă la dublarea vânzărilor. Acesta este efectul anunţului privind obligativitatea echipării maşinii cu anvelope de iarnă, conform reprezentanţilor firmelor de profil.
Potrivit unui proiect de ordonanţă de urgenţă, proprietarii de autovehicule vor fi obligaţi să echipeze maşinile cu anvelope de iarnă pentru perioada 1 noiembrie-31 martie, actul normativ urmând să fie adoptat de Guvern în cel mult două săptămâni."Deja se si