Emisiunea de aseară, la finalul căreia Bruno Icobeț și cei trei câini ai săi au fost declarați câștigători. a fost urmărită de 4 milioane de oameni, în minutul de aur.
La nivelul publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Pro TV obţinea pe tot parcursul emisiunii Românii au talent (20.29 - 01.24) o audienţă medie de 13,7 puncte de rating şi 38,9% cota de piaţă, în timp ce Antena 1 înregistra doar 2,9 puncte de rating şi 8,3% cota de piaţă, informează televiziunea într-un comunicat remis MEDIAFAX.
La nivelul întregului public din mediul urban, Pro TV s-a clasat tot pe primul loc, cu 13,5 puncte de rating şi 34,1% cota de piaţă, iar Antena 1, pe locul al treilea, cu 2,5 puncte de rating şi 6,3% cota de piaţă, după Kanal D (2,6 puncte de rating şi 6,5% cota de piaţă).
La nivelul întregului public din România, Pro TV obţinea 13 puncte de rating şi 34,2% cota de piaţă, fiind urmărit, în medie, de aproape 2,5 milioane de români, în timp ce Antena 1 se clasa pe locul al patrulea, cu o audienţă medie de doar 2,1 puncte de rating şi 5,5% cota de piaţă, dupa Kanal D şi TVR 1.
Telespectatorii emisiunii Românii au talent au decis vineri seară: Bruno Icobeţ este cel mai talentat român. Bucurie mare pentru Bruno Icobeţ şi cei trei căţei ai săi, care, în urma numărului lor inedit, dar plin de sensibilitate, caracterizat de o înţelegere deplină a gesturilor şi privirilor, au impresionat o ţară întreagă şi au devenit în urma voturilor telespectatorilor câştigătorii celui de-al treilea sezon al emisiunii "Românii au talent".
CITIȚI ȘI: FINALA Românii au talent: Bruno Icobeț și câinii săi au câştigat marele premiu de 120.000 de euro: "A fost o nebunie" | VIDEO