King a depăşit principalul competitor, Zynga, devenind cel mai mare dezvoltator de jocuri casual pe Facebook. La începutul lui iulie, King a înregistrat 150,2 milioane de utilizatori activi pe lună pe platforma Facebook, se arată într-un comunicat remis „Adevărul“.
O parte din succesul companiei se datorează în mare parte hit-ului Candy Crush Saga care a pornit o adevărată isterie în rândul utilizatorilor din toată lumea. Jocul a ajuns la începutul lunii iulie la 44,2 milioane de utilizatori activi lunar, fiind cea mai populară aplicaţie pe platforma Facebook. Pe platformele mobile, Android şi iOS, Candy Crush Saga este cel mai popular joc şi este prezent constant în top 3 aplicaţii mobile.
Printre celelalte titluri de succes din portofoliul companiei se numără şi jocul Bubble Witch Saga, dezvoltat şi testat integral de românii de la studioul King din Bucureşti. De asemenea, tot românii sunt responsabili cu testarea tuturor jocurilor pentru platformele mobile produse de companie şi dezvoltarea de noi titluri în portofoliul King.
“Este foarte plăcut sentimentul de mândrie pe care îl simţim, atât eu, cât şi colegii mei, atunci când descoperim printre apropiaţii noştri sau în metrou oameni care se bucură de jocurile la care am contribuit şi noi,” declară Mihai Sfrijan, head of studio King Bucureşti. “Acest lucru a determinat şi creşterea numărului de programatori care îşi doresc să ni se alăture,” adaugă Mihai Sfrijan.
Echipa de programatori de la studioul King din Bucureşti a crescut rapid odată cu succesul jocurilor din portofoliu, şi are planuri de extindere în continuare. Dacă în prezent studioul local numără 35 de angajaţi, până la finalul anului compania speră să dubleze acest număr, ajungând la 60-70 de angajaţi. În acest sens, King a pornit o campanie de recrutare în România, oferind poziţii precum Backend Java Developer, Flash Developer,