•Lucrarile de modernizare a liniei de tramvai de pe podul Alexandru cel Bun sunt executate fara o aprobare de la Ministerul Apararii Nationale •Un numar de 30 de motoare noi pentru tramvaie, achizitionate de Abalasei, au fost pur si simplu date la fier vechi
Neculai Abalasei, directorul Regiei Autonome de Transport Electric in Comun (RATEC), nu are nici un fel de respect fata de autoritatile statului sau fata de lege. Astfel, anul acesta Regia a reluat lucrarile de modernizare a liniei de tramvai din Alexandru cel Bun. Regia a demarat lucrarile de modernizare si la linia de pe podul din Alexandru cel Bun, desi acest lucru nu a fost prevazut in proiectul initial si, prin urmare, nici in planul de investitii, deoarece proiectul se referea la modernizarea liniei de tramvai de la capatul de langa piata al podului Alexandru cel Bun si pana la capatul cartierului Dacia. Lucrarile pe acest pod au demarat fara ca RATEC sa fi primit, in prealabil, acordul Ministerului Apararii Nationale. Podurile sunt considerate obiective strategice de interes national, iar MApN trebuie sa-si dea acceptul pentru realizarea acestor lucrari in baza unui proiect prezentat in prealabil, dupa cum au afirmat unii dintre specialistii contactati ieri de reporterii cotidianului ZIUA de Iasi. MApN s-ar fi asigurat ca solutia tehnica adoptata nu afecteaza starea de functionare a podului, in caz de necesitate si nu numai. Mai mult, acest pod traverseaza calea ferata. Se poate pune intrebarea, ce s-ar intampla daca in caz de necesitate, si nu numai, din cauza unor lucrari de proasta calitate un tramvai ar deraia si ar cadea de pe pod peste linia ferata?
Nu se fac lucrari de calitate
Conducerea RATEC, reprezentata de directorul Neculai Abalasei si finul sau, inginerul sef Cristian Stoica, iroseste banii municipalitatii prin lucrarile de refacere a cailor de ru