Asigurarile generale au atins 57,48 milioane de lei, in crestere cu 190% fata de perioada similara a anului 2005, in timp ce produsele de viata au avansat cu 133%, pana la 9,39 milioane de lei.
Anul 2005 a fost un an de transformari pentru Generali Asigurari, care au marcat debutul planurilor de extindere si dezvoltare ale companiei in Romania. Din seria acestora face parte si decizia de majorare a capitalului social al companiei de la 30 milioane RON la 50 milioane RON, adoptata in aprilie 2006.
� � � �
Rezultatele planurilor de dezvoltare si succesul conceptului CARE au devenit vizibile inca de la inceputul anului 2006.
� � � �
Astfel, in primul trimestru al anului, primele brute subscrise la Asigurarile non-viata au fost in valoare de 57.482 mii RON (aproximativ 16,4 milioane euro), in crestere cu 190 la suta (in RON) fata de aceeasi perioada a anului trecut.
� � � �
Aceeasi creste spectaculoasa s-a inregistrat si la Asigurarile de viata, unde primele brute subscrise in primul trimestru al anului sunt in valoare de 9.393 mii RON (aproximativ 2,7 milioane euro), in crestere cu 133 la suta (in RON) fata de aceeasi perioada a anului trecut.
� � � �
Cresterea a fost de 90 la suta in cazul asigurarilor individuale si de 263 la suta pentru asigurarile de grup, fata de aceeasi perioada a anului trecut.
� � � �
"Suntem convinsi ca, in scurt timp, Generali Asigurari va deveni o marca de referinta pentru piata romaneasca de asigurari. inceputul lui 2006 ne confirma ca directiile adoptate inca de anul trecut ne vor aduce succesul scontat", a declarat Tudor Moldovan, director general al Generali Asigurari.
� � � �
Planurile de consolidare ale companiei Generali vizeaza in 2006 acoperirea tuturor segmentelor de asigurari. Un pas in acest sens l-a constituit introducerea, incepand cu luna aprilie