Iasul se pregateste sa fie gazda primului eveniment de amploare de anul acesta. Moldavian Advertising Days - MAD Days -, ce se va desfasura intre 22-24 martie in mai multe locuri din oras, este primul festival cultural de publicitate, care include muzica de calitate, expozitii de fotografie si printuri, workshopuri de branding, planificare strategica si "pauza publicitara", proiectii de spoturi si scurt-metraje. Printre invitati se numara trupa Al-Jawala, din Germania, artista Otilia Andrei, Marius Ursache, chief creative officer si fondator Grapefruit Iasi, Dragos Bucurenci, Hanno Hoefer, vocalistul trupei Night Loosers si multi altii. Echipa firmei de publicitate "Advero" si cea a firmei Twin Arts, care se ocupa cu organizarea de evenimente culturale, au pus pe roate un proiect care urmareste sa scoata Iasul din starea de amorteala . Satui sa astepte evenimente de amploare, au pus la cale prima editie a Festivalului "Moldavian Advertising Days". trupa germana Al-Jawala "Iasul nu este inclus pe harta culturala a Romaniei. Aici nu se intimpla nimic, toata lumea spune ca este imposibil. Noi vrem sa le aratam ca se poate face ceva. Asa a luat nastere MAD Days, care speram sa devina o traditie", spune Dragos Basca, membru fondator al Twin Arts. Festivalul, care va incepe joi, 22 martie, include trei zile si trei nopti "de poveste". Au fost programate workshopuri de branding, planificare strategica si "pauza publicitara", la care invitatii de onoare sint nume recunoscute in domeniu, precum Marius Ursache, fondator al Grapefruit, Elena Ionita si Costin Radu de la "Leo Burnett", Dragos Cazan si Liviu Drangu de la "Violet". Workshopurile vor avea loc zilnic, incepind cu ora 13.00, la sala de conferinte a Hotelului Unirea. In primele doua zile, incepind cu ora 17.00, vor fi vernisate doua expozitii: una de fotografie si una de printuri, la Moldova Mall, etajul 6. Expozitia d