•Un client al bancii a fost scos in suturi din sediu de catre angajati •Conducerea unitatii sustine ca, de fapt, victima a fost agresorul
Din cauza situatiei financiare dezastruoase a Bancii Populare Romane de dupa criza financiara de acum cateva luni, clientii acesteia au ramas cu buzele umflate. Nu a mai fost permisa lichidarea conturilor, intocmindu-se adevarate liste de asteptare. Dupa ce o perioada nu a fost retras (oficial) nici macar un leut din BPR, ulterior s-a revenit si clientii au primit aprobarea sa solicite maximum un milion de lei plus dobanda aferenta. Un client al Bancii Populare Romane - sucursala Iasi, a dorit, acum doua zile, sa obtina informatii despre contul sau si, eventual, despre dobanda cuvenita. Apropiindu-se ora inchiderii (16.20, cand banca trage obloanele la 16.30), angajatii au refuzat sa dea orice fel de amanunte. Ca urmare, clientul a solicitat ceva perfect normal in astfel de situatii: o audienta la directorul bancii, Ilona Burlacu. Cum aceasta nu era la serviciu la acea ora, T.P. a solicitat informatii de la un alt functionar. Si, in loc sa primeasca informatii, asupra lui a cazut un potop de invective. De la trimiteri la origini si pana in prezent, functionarul a spus tot ce a crezut de cuviinta. In urma acestor cuvinte grele, T.P. a reactionat pe masura. El a refuzat sa paraseasca sediul bancii, desi se apropia ora inchiderii. In acel moment, un angajat al bancii, care se da drept "agent de paza", l-a lovit cu putere in ficat. Lui T.P i-au trebuit aproape 20 de minute pentru a-si reveni de la lovitura. "Probabil asa sunt tratati clientii BPR. Adica, dupa ce ca este banca populara, si metodele de lucru sunt tot... populare", ne-a spus victima angajatilor bancii. Ilona Burlacu, directorul BPR Iasi, a negat ca ar fi existat vreun incident in sediul bancii. Pusa in fata declaratiilor luate de la persoana agresata, I