Atacurile furibunde ale furnizorilor împotriva hipermarketurilor rămân fără răspuns, cu toată gravitatea acuzaţiilor şi nemulţumirea consumatorilor, care încep să caute şi alte variante
Atacurile furibunde ale furnizorilor împotriva hipermarketurilor rămân fără răspuns, cu toată gravitatea acuzaţiilor şi nemulţumirea consumatorilor, care încep să caute şi alte variante
Scandalul declanşat, în ultimele zile, de către producătorii de alimente a rămas fără ecou în rândurile deţinătorilor de magazine tip hipermarket, acuzaţi în principal de practici oneroase şi comportament anticoncurenţial. În schimb, consumatorii pe care i-am contactat chiar la intrarea în astfel de supermagazine se declară nemulţumiţi de prestaţia marilor comercianţi.
Pentru a explica această atitudine de "non-combat" adoptată de reprezentanţii hipermarketurilor, care preferă să tacă inclusiv atunci când li se aduc acuzaţii dintre cele mai grave, am apelat la câţiva specialişti în comunicare.
Ei sunt de părere că această tăcere face parte dintr-o strategie şi că valul scandalului va trece fără să se întâmple ceva semnificativ după aceea. Între timp, consumatorii au cam început să-şi reconsidere poziţia faţă de hipermarketuri, gândindu-se de două ori înainte să cumpere ceva din astfel de unităţi comerciale.
Consumatorii spun că, din cauza preţurilor ridicate ale hipermarketurilor, se vor orienta către pieţe sau magazine de dimensiuni mai mici.
Doamna Şuleanu, de profesie profesoară, ne-a declarat că nu este de acord cu aceste preţuri, "problema este că, indiferent în ce hipermarket mergi, este acelaşi preţ, eu le-am căutat pe toate. Am făcut comparaţie de foarte multe ori. Merg şi la piaţă, de exemplu carnea o iau de la piaţă". De aceeaşi părere este şi Zamfir Toma, care ne-a explicat punctul său de vedere: "Păi nu sunt de acord, că dacă ei le cumpără cu 10 lei ş