Marius Păunescu lucrează de peste 11 ani pe ambulanţă şi se duce la cele mai grave şi complicate cazuri. Atât la muncă cât şi în timpul liber, medicul nu duce lipsă de adrenalină. Este pasionat de raliuri şi a ajuns pe locul doi în grupă la campionatul naţional de anul acesta.
Marius Păunescu este pasionat de maşini încă de la 18 ani, când a şi încercat să îşi ia carnetul de conducere. Marius Păunescu îşi aduce aminte că, la vremea aceea, era foarte năzdrăvan şi vroia să îi demonstreze tatălui său cât de “dibaci” este el în spatele volanului. “L-am dus la un aeroport, lângă Păuleasca, şi i-am arătat ce ştiu să fac cu maşina, dar nu a fost deloc încântat de mine şi a zis <>”, spune amuzat pilotul.
Păunescu se ducea la Arcul de Triumf pentru a urmări circuitele stradale de acolo, în timpul facultăţii de medicină, iar în ultimii ani de studiu s-a decis să participe la concursurile de raliu. Primul pas a fost să se înscrie la ACR( Automobil Clubul Român). A urmat, apoi, şcoala de arbitrii şi a practicat un an această meserie. “Am arbitrat prin Bucureşti, la Câmpulung. Semnalizam, cronometram, deci am făcut toate astea un an de zile “, spune Marius Păunescu. La cursul de arbitrii s-a întâlnit cu Viorel Costache şi Augustin Damian şi au hotărât să participe împreună la competiţii. “Cu ei am participat la prima cursă în 1985, la raliul Sibiului După, am început să particip mai mult navigator decât pilot pentru că era vorba de bani, cum e şi acum. Este un sport foarte scump”, povesteşte medicul. După revoluţie a mai concurat doar câţiva ani.
Pe locul doi, înainte de ultimele patru etape
Marius Păunescu a activat şi ca medic militar pentru pompierii alexăndreni, între 1995 şi 2000, dar în această perioadă a fost mai mult spectator la raliuri. În continuare, medicul a lucrat peste 11 ani l