Prototipul noului reductor naval, proiectat şi construit exclusiv la Reşiţa, este destinat pieţei sud-americane şi este folosit în construcţiile navale Reşiţa Reductoare SA a finalizat, în aceste zile, asamblarea prototipului reductorului naval reversibil de tip BWS 315. Este vorba despre o premieră naţională, în condiţiile în care proiectarea şi execuţia acestuia s-a făcut integral în cadrul companiei reşiţene, singurul producător de reductoare navale din România.
„Acesta este capul de serie al unei noi game proiectate de RRR. Prototipul reductorului va ajunge în Brazilia, unde urmează a fi montat pe o navă construită la comanda unui armator european. Un alt element de noutate îl reprezintă şi timpul scurt în care l-am construit. Dacă, de regulă, construcţiei unui reductor naval i se alocă minim şase luni, pe acesta l-am finalizat în doar patru luni, aceasta fiind şi una dintre principalele condiţii contractuale. Sperăm ca noul tip de reductor să susţină şi creşterea prezenţei noastre pe piaţa sud-americană“, a declarat Aurel Băra, directorul tehnic şi comercial al Reşiţa Reductoare SA.
„În pofida dificultăţilor de pe piaţa internaţională, din ultimii ani, am reuşit să ne păstrăm bunele relaţii cu tradiţionalii noştri clienţi din Olanda. Între timp, pe plan naţional am devenit principalul furnizor de material rulant din domeniul feroviar, menţinând totodată RRR ca brand de referinţă în ceea ce priveşte reductoarele utilizate în metalurgie, minerit, industria chimică, petrochimică, a maselor plastice şi cimentului. De anul trecut, împreună cu Hydro-Enginnering, am intrat şi pe piaţa echipamentelor hidroenergetice, pentru care proiectăm şi producem MHC de până la 10 MW. Nu în ultimul rând, suntem singurul producător de reductoare navale din România, domeniu în care consemnăm de fapt, acum, această premieră naţională. Ne bucurăm pentru oportunit