Un studiu recent a dezvaluit ca raspandirea tehnologiei telefoanelor mobile se adauga la consumul unei cantitati zilnice mari de stiri pe teritoriul SUA. Sursa imagine: psfk.com
Efectele sale, cu toate acestea, sunt amestecate.
In timp ce imbunatateste cursul traditional al stirilor, si favorizeaza dezvoltarea ampla a jurnalismului, arata, de asemenea, ca societatile de tehnologie isi consolideaza controlul.
Acestea sunt principalele constatari ale raportului pe 2012, Statul mass-media, al proiectului Centrului de Cercetare Pew pentru excelenta in jurnalism.
Aceasta este o analiza cuprinzatoare a starii de sanatate a jurnalismului in America si, de asemenea, include, rapoarte speciale privind impactul tehnologiei mobile si mass-mediei sociale asupra stirilor.
Rapoartele constata ca, mai degraba decat sa inlocuiasca consumul de media cu dispozitive digitale, oamenii care sunt posesori de telefoane mobile primesc stirile pe toate dispozitivele.
De exemplu, 34% din consumatorii de stiri desktop / laptop acum primesc stirile pe smartphone.
Aproximativ un sfert, 27%, din consumatorii de stiri pe smartphone-uri au, de asemena stirile si pe tableta.
Consumatorii de stiri digitale sunt in mare parte posesori de smarphone-uri sau tablete.
Mai mult de 78% dintre acestia primesc stirile pe desktop sau laptop.
In urma unui sondaj asupra unui grup de 3.000 de adulti s-a descoperit ca reputatia sau marca unei organizatii de stiri este cel mai important factor in determinarea populatiei de a consuma stiri, mai mult pe telefonul mobil decat pe laptopuri sau desktopuri.
Intr-adevar, in ciuda exploziei in utilizarea social media prin intermediul Facebook si Twitter, recomandarile de la prieteni nu sunt inca un factor important in consumul de stiri variate.
In acelasi timp o alta provocare fundamentala care a fost ident