Hotărâte să-i convingă pe clienţi să treacă şi pe la raionul de fructe şi legume, magazinele testează tot felul de soluţii cu ajutorul oamenilor de ştiinţă, scrie The New York Times.
Astfel, la un magazin căruciorul de cumpărături a fost împărţit în două cu bandă adezivă, cumpărătorii fiind sfătuiţi să pună legume şi fructe în jumătatea din faţă, ceea ce a dus la creşterea vânzărilor de asemenea produse, iar la un altul s-au pus pe podea săgeţi verzi îndrumând lumea spre raionul de produse proaspete.
Un alt magazin a instalat câte o oglindă în partea din faţă a cărucioarelor care să reflecte imaginea cumpărătorului (amintindu-i astfel că ar trebui să consume mai multe fructe şi legume şi mai puţin fast-food), iar în altul, oglinda a fost înlocuită cu un mic panou pe care se afişau preţurile legumelor şi fructelor şi ofertele speciale la ele, iniţiativă primită foarte bine de public.
Hotărâte să-i convingă pe clienţi să treacă şi pe la raionul de fructe şi legume, magazinele testează tot felul de soluţii cu ajutorul oamenilor de ştiinţă, scrie The New York Times.
Astfel, la un magazin căruciorul de cumpărături a fost împărţit în două cu bandă adezivă, cumpărătorii fiind sfătuiţi să pună legume şi fructe în jumătatea din faţă, ceea ce a dus la creşterea vânzărilor de asemenea produse, iar la un altul s-au pus pe podea săgeţi verzi îndrumând lumea spre raionul de produse proaspete.
Un alt magazin a instalat câte o oglindă în partea din faţă a cărucioarelor care să reflecte imaginea cumpărătorului (amintindu-i astfel că ar trebui să consume mai multe fructe şi legume şi mai puţin fast-food), iar în altul, oglinda a fost înlocuită cu un mic panou pe care se afişau preţurile legumelor şi fructelor şi ofertele speciale la ele, iniţiativă primită foarte bine de public.